Min bloggliste

søndag 11. september 2011

Ja da var søndag kveld her igjennnnn, og jeg har litt tid før jeg i dag garantert (!!!) skal legge meg tidlig! vel - det sier jeg jo hver dag da og gjennomfører det aldri, så da blir det vel ikke i dag heller. Men slakk film på tv og kjempetrøtt hjelper jo litt med å hvertfall ha PLANENE klare om tidlig kvelden.

Jeg har tilogmed vært ute å gått tur i kveld:) Det var veldig deilig, har jo hatt måndesvis med pause på treninga, kanskje jeg kan karre meg igang igjen? jeg må jo det bare...of..

I helga har vi vært i bursdag i Porsgrunn og igrunn bare pusla hjemme.. jeg har jo da også denne søndagen brukt på å luke grusen(!?) er vel ikke der man luker oftest, hverfall ikke jeg, og det er en sinnsykt slakk jobb hvertfall. herrefred, det er snakk om tiiimer med luking på 3-4 meter guuu slakt. Men men, da får vi vært ute i frisk luft, ungene storkoser seg, så spør vi de har de nok hatt det fantastisk:) Leka med VANN og kjørt hjulaster og grilla pølser (hehe bombe) apropo pølser.. Det er vi lei av nå!

Litt bilder av helga kan jeg jo legge ut:)




3 kommentarer:

  1. Det sort hvitt bilde er jo skikkelig minne bok om hundre år for barna bilde da...nyyydelig åååå :-)

    SvarSlett
  2. Hehe ja det var jo et skjønt bilde:) men det er bare det å få printa ut noen bilder snart da, å få laga et album...

    SvarSlett
  3. Det var skikkelig fint det sort hvitt bildet, Elin!!

    SvarSlett