Min bloggliste

fredag 9. september 2011

Bursdagsfeiring:)

Da var jammen klokka 00.01 og den store dagen er over:) det har jo vært en strålende dag som alltid og her har det vært en skokk med masse skjønne mennesker som kom bare for MIN skyld!? Hm glemmer fra år til år hvor arti det er med bursda aså, jeg syns jo ikke sånt er no sæli arti heller da Hehe :) jeg har fått masse fint og spist masse kaker. Skulle jo lissom ta bilder av de flotte kaaakene for å legge ut noen fristelser men det har jeg aså glemt..og nå sier det seg selv at det er liten vits å ta bilde av hærlighetene som har blitt til rester:) nå er det nok bingen for min del, det har vært en lang dag som ble avsluttet med vininnnnder med skravlings på høyt nivå og enda mere kaker og pakker! Så da blei jeg mett igjen da - bombe . Ett år til neste gang jeg blir 23;)

3 kommentarer:

  1. Får ikke lagt meg til som følger.. Det må du fikse:) hilsen Eileen

    SvarSlett
  2. Hm offer ikke de a tru?? Jørsj det skjønner jeg ikke noe av. Når jeg ser på siden så er det på høyre side kanskje ikke du får det opp ? Jeg skal se hva jeg kan fikse;)

    SvarSlett
  3. Trudde ikke man kunne skrive kommentar heller jeg, hvis ikke man var følger? Jeg skal sjekke med gubben til irm:)

    SvarSlett