Min bloggliste

søndag 18. september 2011

Det langvarige dynemysteriet

Aså nå håper jeg noen som jobber på Kid eller hansen og dysvik eller prinsess eller hva som helst kan svare for seg aså - eller hvertfall ha et klokt svar da som jeg kan bli fortrolig med:) For jeg har alltid lurt på offer jeg ligger med dyna langt oppå leggen? Jeg er jo ikke så skrekkelig høy? men alikevel så har jeg alltid undra meg hvorfor dynene er så korte. Så nå har jeg tilogmed MÅLT dyna med tommestokk, og det har svigerindevininden min gjort også.. De som skal være 200 cm lange er ikke lenger enn 185???  og dynene jeg har tatt frem nå som er 220 - ja de skal lissom være 220 - de er også korte.. De er kortere enn senga som er 200 lang.. Bare se ?  Merrrrrkelig er det hvertfall - og jeg ligger fortsatt med beina på utsiden..:(


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar