Min bloggliste

mandag 12. september 2011

brette-klær-VM

I dag har jeg aså flytta inn på vaskerommet.. og jeg ser jeg skreiv brette-klær-VM men jeg hadde nok ikke kommet så langt i en konkurranse, for det går ikke akkurat fort. Det er jo det slakkaste jeg kan tenke meg og da går det ikke så krafti radig. Men jeg hadde kanskje vinni på mengden? DET trur jeg på hvertfall:) Maskin og tørketrommel  har gått i ett - og det går fortsatt enda.. aberet er bare at nå er det kvelden og da orker jeg jo ikke å fortsette med det. Så da får det bare vennnte.

Mann har vært på arbe og kom hjem til kjøttkaker og HJEMMELAGET brun saus???!!  har jeg aaaaaldri laga før - herregud, det var hvertfall bare smør og maisena trur jeg hahaha.. og litt vann .. og litt mere smør.. og litt melk, for jeg hadde nesten ikke noe igjen... og rett og slett en klatt smør til. hohoho den blei go da,. men jørsj så mye greier bare for en saus a? mye enklere med pose hvertfall, så det blir det neste gang. og jeg kan gjerne skrive det på facebook og overalt også jeg at jeg bruker posesaus og vise aaaallle at jeg sverger til posesaus:) Noen river seg vel i håret nå hehe men kjære vene, sånn ere bare! HAH!


2 kommentarer:

  1. Øvelse gjør mester har jeg hørt, så prøv igjen du, det sies jo at smaken bør vinne over superkjemisktilsettningstoffer og supersalt ferdig produkter...og du som er fra gård og landet å greier :-) hehe

    SvarSlett
  2. Trur vi valgte posesaus på landet også gitt - hvertfall når JEG lagde middag;) men jeg kan godt gi det EEEN sjangse til men så gidder jeg ikke mere saus fra scratch ;) vaffal ikke kjøttkakesaus da. Hvit saus derimot - da har jeg aså aldri brukt pose:) så jeg duger a litt på kjøkkenet seru:)

    SvarSlett