Min bloggliste

torsdag 27. oktober 2011

Tilbake-til-skippertak-bloggingen

Ja nå er det jo hundre år siden jeg har blogga om noe som helst.. Har drivi med litt andre ting i det siste... Eller bare vært ekstra slapp og trøtt og ikke gjort det. Men nå har jeg litt oppdateringer å komme med - ikke så spennans for verden rundt de fire veggene hjemme kanskje..? Men jeg har nå startet med den bloggingen så da får jeg vel følge litt opp:) Det har blitt laaangt på høst og det er brrr kaldt på kveldene.. Da har vi lys på bordet og sitter under hvert vårt teppe og fyrer og koser oss - og ser på alt som ikke er så veldig interessant på tv.


Nå har båna fått nye senger - DET var stas aså.. De hjalp til å skru og skrudde som bare det. Flinke er de til å hjelpe til (det er også planen at skal fortsette hehe) Og det gikk kjempefint også, det er bare morro og de sover så godt at:) ..(?)


Ellers er det ikke så krafti masse nytt, men til helga da har de bursdag, så daaa blir det stas. kanskje litt mer å skrive om da!? Vi har vært på Offisiell åpning av nye bhg. bare 11 mnd etter den ble tatt i bruk hehe:) Da hadde ungene underholdning med synging og rollespill men båna våre var mest opptatt av å kose med fatter! Etter folk hadde gjort det de skulle og taler og blomsteroverekkelser og div, så fikk vi kanapeer som bhg hadde laget:) 


Storkoser seg med freshe kanapèer.. 

.. helt på slutten har jeg et bilde av tre skjønne unger som elsker å leke sammen og det er veldig stas og de skal bli like gode venner som meg og tante gRRRo:) ja, det er ikke like lett å få et smilende fjes fra alle tre samtidig, det er nok litt for mye forlangt. De fleste bildene blei bare ape-bilder, men hadde et som kanskje var litt "normalt" hehe hvis man kan kalle det det.. opptatt av dropsa sine er de hvertfall




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar