Min bloggliste

søndag 2. oktober 2011

Ekstrem-sport-trim-bingo

I dag er det søndag, dvs trimbingo er en av dagens aktiviteter..


og det kan man si blei en aktivitet også.. skikkelig.. Vi møttas kl. 11 og var klar for en snau timestur, for så å vinne den here sjokoladen. ja jeg har fortsatt tilgode å vinne da for jeg har gått trimbingo i 3 år og enda ikke vinni en enste non-stop. Men det er vel kanskje bare bra, så slipper jeg å dytte no mer i meg på søndagene. Blir jo gjerne nok alikevel. Men hvertfall da - i dag, vi gikk og møtte han karen som hadde satt opp løypa. Han sa bare "håper dere er spreke, for det er litt bakker i dag". Jaaada sier vi vettu, vi er så spreke at. og det gikk jo forsåvidt bra opp alle bakker i byggefelt o.l. men det blei jo litt værre da vi skulle inn i lysløypa og oppover og oppover og oppover de bratteste bakkene.. og nedover og nedover og ja. sånn fortsatte det egentlig.


Men heldigvis er de så store nå at de kan gå litt selv. Så det blei ikke no slappe-av-tur-i-vogna-tur for disse. Ble værre for mora hehe;) trille vogna opp alle bakker og berg, og smale stier, bratte, glatte, og ikke alltid like lett å få med seg den vogna opp og ned. Men det var jo god trim da, det er vel derfor det heter trimbingo kanskje? :) To timer gikk vi og det var deilig å endelig bli ferdig:) trøtte barn er ikke det letteste følget oppi skogen. Vi dro til tante lenes ås en liten tur før vi skulle bort til bestemor og bestefar. Da vi skulle hjem for kvelden og i badet og bade av oss søle og møkk, var de jo veldig godt humør og leka og sang og kosa og skapa seg skikkelig. så søte at:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar