Min bloggliste

søndag 9. oktober 2011

Nok engang trimbingo UTEN gevinst..

Hehehe folk har jo alltid sagt at "alle vinner jo på trimbingo'n da.." Jeg har fortsatt det til gode alså, tror jeg alltid får rett og slett feil bingoark for jeg har fortsatt tilgode å vinne.. Alle de jeg går med, vinner jo hver gang, så det er vel en forbannelse over det hele hehe:) I dag gikk vi med Theodor og Ludwig, og Tante og Ove og det var gøy:) Det var jo skit-vær men uansett så er alt bedre enn forrige søndag da, det ble litt vilt. også var jo barna glad (kun barna aså) veldig glad når theodor var så snill og delte sin gevinst med alle. Også møtte vi jo Onkel Rolf og Tante og resten av hurven på målstreken og da ble det litt gevinst å snike til seg der også hehe, så det er jo ikke no fare da, om ikke vi vinner:)

Etter det var vi med Theodor hjem og det var morro da:) For tante er jo sånn perfekt vertinne så hu ordna selvfølgelig med deilige varme boller og helt nyyydelige små ting.. lapper tror jeg det het, de var bare helt skjønne så de skal jeg lææære meg fra bånn av hehe hvordan jeg lager aså. Sofie var mest interessert i syltetøyet (som tante selvfølgelig hadde laga)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar