Min bloggliste

tirsdag 11. oktober 2011

Gjort-alt-mulig-dag!

Ja i dag er det jo bare tirsdag? ..og jeg blogger alikevel? flaks..:)
I dag har jeg hatt besøk av svigerindevininden og vi har montert skap til å ha i gangen nede. DET var deilig å få opp, der skal alt skrot og sko og klær og alt gjemmes godt vekk. Gangen er gaaanske liten så det blir fort rot skal jeg si. Men nå er det slutt på det. Nå begynner ting å bli i orden nede, båna har fått hvert sitt store klesskap så da er ting litt ryddigere:) Så her er vi igang med skapet i gangen..


Det her var gruuusomt masse skruing? Men det gikk fint det aså, teamwork vetu;) Så vi skrudde, mens Jenny panta flasker til min store glede, så slapp jeg det selv:) Her er aså resultatet og fasiten på orden i den bittebittebittelille gangen.


...også har jeg også fått litt refs fra irmelinn også da, om at jeg baker så lite ting fra bunn.. Så i dag har jeg da laga knekkebrød (fra pose) hehe, for jeg pleier nemlig å få det servert av mamma, hun sørger for at jeg har det i hus, men nå har de vært på ferie og er vel av den grunn fritatt fra bakinga, så da laga jeg selv da.. :)



..og ikke nok med det men jeg fikk en oppskrift av irm på lapper, de som var sååå nydli hos henne om søndag.. så i dag gjorde jeg de da, FRA BÅNN A`!!!! så det var jo veldig enkelt da, selvom jeg sikkert har røre igjen til lapper til en hel hær, for det minka ikke akkurat i den bollen. Men det var jo morro å se at DET var lett da.. Like gode var de kanskje ikke ? eller? vet ikke helt jeg.


4 kommentarer:

  1. lappene ser super gode ut og er sikkert det også, og resten av røra får du stekt opp og pytta i frysa så har du lappi lappi i lang tid fremmover, gått te kaffen vettø, vi som er blitt så voksne :-)

    SvarSlett
  2. Jådajåda no te kaffin ja:) ja det er visst sånn å bli voksen:)

    SvarSlett
  3. Hei på du:)
    Takk for gode ord altså! Det varmer:) Veldig artig å oppdage din blogg også. Da kan jeg jo følge med litt siden det er så sjeldent vi ses for tida. Moro!
    Stor klems på vei

    SvarSlett
  4. Ja da kan vi følge med på hverandre da vettu;) selvom du har littttt mer kreativ blogg en min hehe, her skjer det jo ikke stort annet en dagligdagse ting.

    SvarSlett