Min bloggliste

søndag 9. oktober 2011

Skippertak-blogging

Ja da er det søndag kveld igjen da, og det har jo blitt til at det er da jeg blogger mest. hahaha herregud, Sara og Selma er arti saker aså hohoho , bare et lite avbrekk her hahahaha!! :D   Men hvertfall - hvor var jeg. joda det var de here søndagene som har blitt den stooore bloggdagen.. ikke den store akkurat da, men nå har det blitt sånn at det er da jeg lissom sitter å koper mest.. (hvis det er mulig å kope mer). Jeg fikk akkurat refs fra Irmelinn om at jeg bare gjorde det på søndager, så da får jeg se om jeg får gjort no med det da.  I går så var båna ute å trilla med bestemor, mens jeg endelig fikk ordna litt på barnerommet. Blei så fint at, med hvert sitt stooore skap og fått litt orden:) deilig:) Ellers på ettermiddagen så var vi bare ute i det flotte været og lekte i frisk luft:) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar