Min bloggliste

tirsdag 20. desember 2011

Siste innspurt!

Ja da nermer det seg jul med stormskritt og jeg har pakket inn gaver i kveld.. Ble ikke så flotte gaver i år mht innpakningen, det ble samme papir på alllllle sammen, DET er egentlig gØØØrslakt for det ser jo så kjedli ut på bordet når alle er like!? Men alle skal ikke på samme plass og de blir vel blandet med andre fra andre og de som så kjekt blir pakket inn i butikkene:) Før pakka jeg inn hver eneste ganve selv, og det var om å gjøre å lage de finere og finere for hver gave. Da var det masse forskjellig papir og bånd og kort (gjerne selv-lagde) på alle sammen. Men i år ble det aså gavepapir med hjerter og rødt bånd og KJØPE-til-og-fra-lapper.. Men men, sånn ble det i år:) De fleste blir vel glade alikevel:)

Ellers så styrer jeg fortsatt med litt gaver som er igjen, bl. a noen bilder til besteforeldre.. DET eke alltid lett å få til. De barna her i huset er mest opptatt av å skape seg og gjøre triks - og hvertfall hvis jeg skal ta noen bilder:) Får se om jeg får brukt noen av de på ett eller annet morsomt vis men det blir nok ikke som de ordinære bildene som folk flest har på veggen.

Vi prøvde litt i dag da hehe:) ..det gikk jo kjemmmpefint... Begge to griner en smule på nesa da de ikke skjønte åssen de skulle være "vanlige" og "smiiile pent" på bildene.


..så var de plutselig litt med og skulle kose og greier.. Det her var ikke akkurat en kos men no lignende trudde sikkert de:)


her da - et skjønt bilde MEN den brekte tanna kom jo til sin rett kan man si.. 

Ja - så det eke så lett det med bilder ... Får vel bare prøve på nytt i morra å se om vi får noen blinkskudd:) Hvis ikke så skal jeg vel klare å skape artige saker til veggene utav noen av de sikkert 30 bildene jeg tok.   ER jo meninga det skal være bilder av båna sånn de ser ut, og det er jo faktisk sånn de er da..:)

I morra blir det siste rest av gaver og handlings til jul med gubben:) Da håper jeg at alt går i boks med alt stæsj som skal kjøpes inn:)

2 kommentarer:

  1. Kjenner meg SÅ igjen i det pakkestyret. Selvom jeg jo synes det er koselig når alle pakkene er helt like.:) Fikk tak i så innmari koselig papir i år, så jeg ble fornøyd. Men klarte jo ikke å få alle like da...noen passet jo ikke inn i det papiret ;) Men jul blir det uansett, og det viktigste ER tross alt det som er inni:)
    Skjønne ungene dine er, Elin. Jeg synes det bildet der Sofie(?) (eller er jeg helt på jordet, det står jelt stille her nå) skal til å kysse Jens var supersøtt :) Selvom vi jo ikke så ansiktet hennes da:)
    God førjulstid til deg og dine :)

    SvarSlett
  2. Takk for det, dere også får kose dere i julen med store og små:) Spørs om det blir no bilde i gave i det hele tatt. prøver iherdig hver ettermiddag nå men det er jo bare ap og fjas..hehe..

    SvarSlett