Min bloggliste

onsdag 14. desember 2011

..en måned siden sist gitt..

Ja .. jeg vet.. hunnnndre år siden jeg har skrivd no her og det er egentlig ikke no god grunn for det, bare at jeg ikke har gjort det rett og slett. Har vært litt bissi med sykt barn, syk meg selv, sykt barn igjen, og syk meg selv igjen og ny jobb og enda mere jobb. Så det går desverre utover noe, og der i blandt er alså husvask og blogging ..( ja og egentlig resten som har med husarbeid å gjøre også da) også har vi fått en App hver da - scrabbel... DEEEET er tidkrevende aså, man blir lissom litt hekta også er det deilig også bare sløven på sofan innimellom og spille det here spillet da.. Snart blir det sikkert ulovlig på grunn av spilleavhengighet. Håper egentlig det hehe:) Men nå er vi jo straksss igang med juleforberedelsene da, har gjort de fleste gavene heldigvis, men huuuset og maaaten og åååårninga og hannndlinga er jo igjen. Men jul blir det uansett og huset står uansett, så det blir så snårt at:)

Jeg skal blir flinkere igjen til å skrive her aså:) Syns jo det er hyggelig å høre at mange syns det er morro å lese om alt det skrekkelig interessante som skjer her hehe:) Litt bilder og stæsj kommer litt etter litt:)

Heihå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar