Min bloggliste

søndag 25. september 2011

Cupcakes og annet stæsj;)

Tja hva skal jeg si, jeg savner veeeeeldig et klokt svar på dynemysteriet.. anyone? hvertfall, det har vel ikke skjedd stort siden sist, eller jo det har jo det, for det er jo en uke siden, men det har vel ikke vært så veldig mye annerledes enn de foregående ukene.. Jeg har da vært på cupcake kurs med irmelinn www.kakepause.blogspot.com og et par til, men det var irmelinn som dro med meg da:) Hun følger en blogg som jeg også nå da har begynt å følge med på. Det var veldig morro å lære noen triks da, på kurset til Manuela  www.passionforbaking.com så der var vi på fredag kveld, og her er alså resultatet:) De var veldig fine da, og goe syns nå jeg, men de fleste andre her i huset syns de var littt søte hehe kanke skjønne det:) Det brune er alså sjokoladesmørkrem (!) og det hvite er Hvitsjokoladesmørkrem (!) mmmm digg:)


Ellers i helga så har jo ting vært stort sett som vanlig, vært ute å prøvd å få tiden til å gå, med barnelek, arbeid og rydding:) Deilig at vi kan holde på ute, det er hvertfall to som setter stor pris på det. joo vi var jo på åpen brannstasjon i går da og det var veldig spennans. Ungene kjørte brannbil med pappa og Nico og det var gøy. masse uling og bråk, jo mer jo bedre:)


Jens sitter å graver med gravemaskinen sin.. strør løvet så vakkert nedover trappa..hehe.. I dag har vi også gått trimbingo, med Vilde og Therese, veldig stas å få de på besøk aså:) Vi vant jo ikke selvfølgelig, har aldri vinni så mye som kulepennen jeg har lånt.. Men therese vant da, og delte brodelig med alle vårs andre sjokoladehungringe :) flaks for vårsss!

Her har småtrolla vært i badekaret og er trøtte etter en lang og hard arbeidsdag. Jens gleder seg til jul og er nisse plutselig - og sofie ler krafti av det.. (hehe hva enn som var sååå morsomt med det hehe:)

Jeg må jo også si på slutten at når det gjelder de kakene, så sverger jeg egentlig til pose-muffins og pose-kake:) så det var et spark i rævva kan´n´si da, så nå har jeg aldri unskylding for å lage pÅÅÅse-muffins lenger... 

1 kommentar:

  1. så skjønne :) sjekk ut min blogg også ?
    www.idamadelen15.blogspot.com

    SvarSlett