Min bloggliste

onsdag 31. august 2011

padletur

I går var vi på padletur.. Det gikk jo fint, det var rolig på vannet og nydelig å fint vær:) I går gikk turen til Andedammen, og det var helt skjønt. Ikke datt jeg uti denne gangen heller - begynner å bli skikkelig skikkelig go hehe;) Jeg har da en syregrønn "gravid" kajak. Den er stødig og "go og rund", derfor navnet:) så får vi se hvor lang tid det tar før jeg skal ut i bølgene på utsiden av fyret . Kan vel ta noen år tenker jeg. Men morro er det hvertfall.



I går fikk vi også pakket ned på Campingen. Deilig å få det gjort, men kunne ønske sommern var her allerde, for vi gleder oss til neste år. Deilig å feriere der med barn aså:) Det var jo bare så skjønt vær i går, solen skinte, vannet var blikkstille, jeg satt meg i stolen og nøyd utsikten. Nedi vannet var det 5 som padla kajakk og det var bare helt sommeridyll. Ville jo ikke dra derfra.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar