Min bloggliste

tirsdag 26. juni 2012

camping.. :)

Ja nå var det grusomt lenge siden jeg har vært inne på bloggen og skribla litt ned, men sånn ere.. gjør det når det passer seg sånn og det har det rett og slett ikke gjort. :) Men det er jo ikke så mye som skjer heller da, det er det faste vante. jeg har litt bilder å legge ut da kanskje... og forresten - så har vi malere hjemme nå som ENDELIIIII maler det taket i stua og kjøkkenet. DET har jeg venta lenge på det. og det skal bli sååå digg, kan ikke få sagt det. og i dag var det visst ferdig så for første gang så gleder jeg meg faktisk for å hjem å vaske og ordne med deiiilig hvitt tak:)

Så vi har vært på campingen noen dager og her har vi apekattene våre:)


Her er vi på sykkeltur for å se på hestene.. Litttt i lengste laget for det var kjedli å sykle så langt kan du skjønne. var vel kanske 500 meter fra campingen men du vett - små føtter - små sykler - små kranglefanter.. så det blei no kræsj og knall og fall og furt og snørr og tårer, men det blei glemt så fort vi kom tilbake, så det blir nok en fin øvingstur fremover. også var det jo stas (ja litt bare da hehe) å se på de stooore hestene på ganske så god avstand.


..her var vi hjemmom, for å vanne og ordne litt og sofie fyker frem og skal selvfølgelig samle på vannet som renner ut av potta.. Vann er fremdeles hennes lidenskap...:)


Her er også en stakkars lille som ble sliten og trøtt.. og mamma spilte så høy musikk syns han så da tok han på øreklokkene. sovna momentant hehe:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar